Direct contact? Bel: 088 - 099 44 00

Aankondiging Optimise!21 Europe

Aankondiging Optimise!21 Europe
24 augustus 2021

Op 28 oktober 2021 tijdens Optimise!21 Europe verzorgen wij samen met onze partners Visma en Acquity een Nederlandse sessie.

Lees verder

SMART-as-a-Service 2021 productupdates

SMART-as-a-Service 2021 productupdates
27 mei 2021

Aankondiging van de eerste in een reeks SMART-as-a-Service initiatief met verbeteringen aan RMail en RSign. Niet alleen technisch, maar ook rekening houdend met de menselijke factor binnen e-security en e-handtekeningen.

Lees verder

RMail en AI

RMail en AI
27 mei 2021

De nieuwe functie RMail Recommends geeft een suggestie voor het aangetekend of beveiligd versturen van jouw e-mail en helpt zo bij het beschermen van gevoelige of belangrijke gegevens.

Lees verder

Veilige e-mail? Daar moet je wel wat voor doen!

Veilige e-mail?  Daar moet je wel wat voor doen!
16 oktober 2019

Ondanks de terugkerende voorspellingen over het verdwijnen van e-mail is het toch nog steeds het belangrijkste (zakelijke) communicatiemedium. In dit artikel lees je hoe de gaten in het e-mail protocil gedicht worden.

Lees verder

Misvattingen over ontvangst van e-mail - deel 3

Misvattingen over ontvangst van e-mail - deel 3
14 april 2017

Deel drie van onze serie over de misverstanden rond e-mail gaat over het "link"-systeem. U kent advocaten en rechters. Die willen waterdicht bewijs zien. In deze aflevering leest u hoe dat bewijs geleverd kan worden.

Lees verder

Misvattingen over ontvangst van e-mail - deel 2

Misvattingen over ontvangst van e-mail - deel 2
6 april 2017

Deel twee van onze serie over de misverstanden rond e-mail gaat over e-mail als bewijs. De meeste geschillen gaan over de vraag wie wat gezegd heeft en wanneer. Lees hier hoe u een einde maakt aan deze discussie.

Lees verder

Misvattingen over ontvangst van e-mail - deel 1

Misvattingen over ontvangst van e-mail - deel 1
24 maart 2017

Het eerste deel van onze serie over de misverstanden rond e-mail gaat over de zekerheid dat uw e-mailbericht is aangekomen. Uw klant beweert dat hij een belangrijke e-mail die u hem stuurde, nooit heeft ontvangen. Kent u dat?

Lees verder