RPost Worldwide Leader and Hot Vendor
RPost werd door International Data Corp. (IDC) uitgeroepen tot Worldwide Leader in eSignatures in het IDC Worldwide eSignature MarketScape-rapport en door Aragon Research uitgeroepen tot Hot Vendor of the Year en zij identifice...
Cyberaanvallen humaniseren
Osterman research: We zien een voortdurende ontwikkeling van cyberaanvallen waarbij e-mail een belangrijke rol speelt; een van de duurste is een BEC-aanval of CEO-fraude.
Digitalisering en databeveiliging
De digitalisering heeft mede door Corona de afgelopen twee jaar een grote vlucht genomen. De nieuwe economie zal vooral een digitale economie zal zijn. RPost Nederland kan u helpen met veilig digitaliseren.
Nieuwsbrief nr 1
De functionaliteit van RMail en RSign wordt continu uitgebreid en wij realiseren ons dat het bij gebruikers niet altijd bekend is dat er nieuwe functies beschikbaar zijn. Daarom maken wij een aantal keer per jaar een Nieuwsbrief.
Aankondiging en registratie Optimise!2021 Europe
Op 28 oktober 2021 tijdens Optimise!21 Europe verzorgen wij samen met onze partners Visma en Acquity een Nederlandse sessie.
SMART-as-a-Service 2021 productupdates
Aankondiging van de eerste in een reeks SMART-as-a-Service initiatief met verbeteringen aan RMail en RSign. Niet alleen technisch, maar ook rekening houdend met de menselijke factor binnen e-security en e-handtekeningen.
RMail en AI
De nieuwe functie RMail Recommends geeft een suggestie voor het aangetekend of beveiligd versturen van jouw e-mail en helpt zo bij het beschermen van gevoelige of belangrijke gegevens.
Veilige e-mail? Daar moet je wel wat voor doen!
Ondanks de terugkerende voorspellingen over het verdwijnen van e-mail is het toch nog steeds het belangrijkste (zakelijke) communicatiemedium. In dit artikel lees je hoe de gaten in het e-mail protocil gedicht worden.
Misvattingen over ontvangst van e-mail - deel 3
Deel drie van onze serie over de misverstanden rond e-mail gaat over het "link"-systeem. U kent advocaten en rechters. Die willen waterdicht bewijs zien. In deze aflevering leest u hoe dat bewijs geleverd kan worden.
Misvattingen over ontvangst van e-mail - deel 2
Deel twee van onze serie over de misverstanden rond e-mail gaat over e-mail als bewijs. De meeste geschillen gaan over de vraag wie wat gezegd heeft en wanneer. Lees hier hoe u een einde maakt aan deze discussie.
Misvattingen over ontvangst van e-mail - deel 1
Het eerste deel van onze serie over de misverstanden rond e-mail gaat over de zekerheid dat uw e-mailbericht is aangekomen. Uw klant beweert dat hij een belangrijke e-mail die u hem stuurde, nooit heeft ontvangen. Kent u dat?