RMail Tracking Portal
De tracking portal van RPost is vernieuwd. De tracking portal geeft nu inzicht in de status van alle verzoeken om een digitale handtekening verstuurd gedurende de laatste 30 dagen.
Op deze pagina zie je hoe je de RPost Tracking Portal kunt gebruiken.
|
Heb je geen RPost wachtwoord klik dan op "Register here" en volg de instructies. Weet je jouw RPost wachtwoord niet meer klik dan op "Forgot Password" en volg de instructies. |
Nadat je aangemeld bent zie je een overzicht van de status van het E-Sign verzoek. Getoond worden de details van de transactie, ook bestaat hier de mogelijkheid om een transactie die nog niet is afgerond af te breken (Cancel Transaction). De ontvanger van het ondertekenverzoek kan het document nu niet meer tekenen, maar ziet een opmerking dat het document niet langer beschikbaar is.
|
Klik op het ∨ teken voor de naam van een ondertekenaar om de details te zien. Het hier getoonde voorbeeld is van een E-Sign verzoek met twee ondertekenaars die in de opgegeven volgorde moeten tekenen. De eerste ondertekenaar heeft het verzoek ontvangen, maar nog geen actie ondernomen. De tweede ondertekenaar heeft nog geen verzoek ontvangen, dat wordt pas gestuurd als de eerdere ondertekenaar getekend heeft. |
![]() |
Een overzicht van al jouw E-Sign verzoeken van de laatste 30 dagen krijgt je als je in het detailoverzicht klikt op "TRACKING".![]() Als je direct naar de tracking portal gaat via https://tracking.rpost.com zie je het overzicht van alle verzoeken van de laatste 30 dagen. |
Met de vernieuwde tracking portal kan je ook een overzicht krijgen van alle E-Sign verzoeken van jouw organisatie. Een hiertoe aangewezen admin heeft kan kiezen of alle transacties getoond worden (Company) of alleen de zelf verstuurde (Personal). Stuur een bericht aan support@rpost.nl om een admin aan te wijzen voor de tracking portal. ![]() |
Eigen transacties kunnen wel afgebroken worden, vanuit het persoonlijke overzicht.![]() |